Gott nytt år =)

Publicerad 2010-01-01 14:50:52 i Mitt liv, !,

hejsan hejsan :)♥

Det var så otroligt segt på internet igår så det gick inte att skriva på bloggen!
Men here I am!
Gott nytt år på er i efterskott.
Hade ni en trevlig nyår förestern?
Och vad gjorde ni?

Själv så åt jag tre rätters middag med mamma & pappa och theo

Förrätt: kycklingsoppa med räckor och bläckfisk vid sidan av =)
Huvudrätt: Spett med mumsigheter på.
Efterrätt: Brylépudding ♥

Här under kommer det komma några ointresserade bilder men men:)
som ni kanske kan förstå så har mina bilder © och när jag redigerar dom så har jag alltid kvar orginalet ifall någon skulle påstå att det är deras bilder. Men märker jag att nån har tagit min bild utan att fråga så kan ni räkna med böter :)
enjoy!♥

bläckfisk till maten igår :D ♥

Lösögonfransar är grymt fint ! ;o

bjuder på bilden.. va hos louise och hade släktmys på juldagen ;3

avslutade 2009 med en chokladmask :D

orkar inte ladda upp fler bilder nu ;3
Ska väll ta och packa inför breddlägret i morgon?
Har väll inget val.. !

Kommentarer

Postat av: feliibanan

Publicerad 2010-01-09 21:21:55

va är det i chokolad masken är det bara choklad

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela