Film, film FiiiiLM!!

Publicerad 2010-01-14 21:33:48 i Mitt liv, !,

Hellu,
skolan, träning och theodor har tagit upp större delen av min vecka och tid!
Så jag har inte gjort så mycket annat än just skolan, träning och theodor!

Haha idag påvägen hem så var det snö på träden som jag skakade ner över Hampus i min klass :D !
HAHA, sen så skulle han göra så på mig så försökta han brotta ner mig men så ramlade han i typ 2-3 dm snö och bara ligger där!
Haha, jag värkligen garva ihjäl mig. Och självklart så skrattar jag så mke att jag oxå ramlar och får snö överallt!
Så jag och Hampus får sitta med dygnsura kläder på spårvagnen hem !
Men det var väldigt fräsigt iaf :D !

Och BONNIE OM DU LÄSER MIN BLOGG SÅ VÅGA INTE ATT KLICKA BORT DEN INNAN DU HAR SVARAT PÅ VARFÖR DU ÄR SOM FÖRSVUNNEN I TRE FUCKING DAGAR UTAN ATT SVARA PÅ MESS & NÄR MAN RINGER DIG!!
MAN BLIR FAKTISKT OROLIG!!!! ♥


I morgon så ska jag ha film maraton med pontus :D !
Vi ska kolla på Austin powers, Scary Movie 3, Den galloperande dektetiven(?) och sen någon annan skojsig film!
Hehehe,

men nu måste jag faktiskt ta ut mina smutskläder och gå och sova ;D

Puss ♥


Dagens citat 10-1-14 !♥

"Värmer man saft så smakar det glögg!" Hampus !
"Äckel päckel!" Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela