CRAP, CRAP, CRAP!

Publicerad 2010-01-28 20:48:05 i Mitt liv, !,

HELVETE SÅ DET SNÖADE IGÅR!!
Idag på rasten så hade jag lätt pudersnö till låren, jotack jag är 1.71!

Sen blev det Kast med liten Hanna T. i 5dm renpudersnö!
På idrotten hade vi skridskor och vi hade jätteroligt tills fötterna blev som isklumpar och man blev så trött att man bara slocknade!
Jag och Bonnie låg med en jacka över oss och halvsov, mysig?
Yhes ;D ♥

HAHA, sen hade vi träning efter skolan och vi fick köra handbolls match och fotbolls match!
Men när det blev dags för handbolls match så förstörde johan charmen med handboll, han divade och gjorde nästan alla osams!
Om vi inte hade vunnit så skulle vi köttat sönder varandra!
Tack så mycker Mr Söderman ;@

Sen så är det somvanligt ***** som är en idiot!
Ren och skär HAT känner jag för den personen.
Tabbe efter tabbe begår hon och vad kan hon va?
Över 45 ?
USCH på dig !


Puss♥


152 dagar kvar till eclipse !

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2010-01-29 19:16:11

who - 45 + ? :o <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela