THURSDAY !

Publicerad 2009-11-12 21:38:50 i Mitt liv, !,

Hejsan!

mh, jag är så jävla trött på kissie's blogg!
Först tyckte jag att hon va dum i huvudet och sen att alla andra var det som hatade henne, men nu börjar hon gå för långt!
Hon är så sjukt irriterande och jag vet inte vad!!
*Vill inte höra några kommentarer sen från nån blond fjortiiis som kollat på min blogg och tycker att hon är jätte bra, fuck of, ! *

Men skola i morgon och jag är grymt OPEPP!
Men jag ska låna Eclipse då för jag blir helt totalt galen av att inte ha något nytt att läsa !
Eller jag har ju läst den förut men på ett tag har jag varit utan den ;o ! <3

Men nu ska jag nog kila in i badrummet och ta en varmdusch :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela