14 November ♥

Publicerad 2009-11-14 22:09:05 i Handboll, <3,

Go'kväll :D

Har varit på breddläger från 10 - 18!
MIN HJÄRNA SPRÄNGS SNAAAART!
Men det var faktiskt roligt den här gången! :D
Har börjat prata med någon från malmslätt, ljungsbro och nåååågra från RP (;

Haha, vi skulle köra match dom TVÅ sista timmarna(!)
och då fick vi bara ha röda & gröna tröjor på oss så man fick byta tröjor med varandra.
och vi hade ändå tränat i drygt sex timmar med. Hehe men jag fick byta med en från RP.
Så jag hette Julia, röd RP tröjja! Och Krister tog kort på mig och Bea för att sedan lägga ut på sidan för att skoja om att RP hade värvat NORRKÖPINGS BÄSTA spelare, men det har dom ju absolut inte, men aah min tröjja var det typ 5 pers som hade först hon Julia, sen Josefin från malmslätt sen så vet jag inte vilka dom andra två var och till slut fick Patricia min tröja!
SKABBIT men ändå ROOLIGT
Det är breddläger den 2-3 Januari i katrineholm så vi får svar om HÖGST två veckor om vi kom med eller inte!
Men världen faller inte även om man inte kommer med vilket skulle vara högst tråkigt/ledsamt!

I morgon så ska vi köra en match åt Nkik F-96 mot RP IF F-95 (;
Det komer ju bli trevligt/intressant! Vi har inte spelat mot dom på över ett år om jag inte har fel!

Skriver lite i morgon oxå ;)
Puuss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela