5 Maj

Publicerad 2009-05-05 20:47:59 i Mitt liv, !,

Hellu, ^^,

Idag då:

Först skola så hade vi ordkunskap hade inte tränat något så det gick skit! Sen hade vi So, gick väll bra! (y sen hade vi tyska och det var prov och någon snubbe skulle ha oss fast jag satte mig i ett grupprum ist för att göra provet. Sen lunch och sen hade vi No labb i en 20 min (;

Sen åkte jag hem vid 11:45 hämtade theo på dagis med mamma  vid två, Sen gick vi till mormor och morfar så hämtade johan och och vi vimsa omkring i typ lindö!! HERREGUD SÄGER JAG SNOBB SNOBB SNOBB, BRAT BRAT BRAT BRAT!!!!!! Frågade typ 6-7 st personer och ingen viste vart en gata låg förutom EN! AHAHHAHA mamma gjorde så att en gammal tant skämdes värsta :P

Sen träning sprang/gick 5an ): Gick skit för jag druckit för lite men men.

Ska nog dra nu (:

Kyss <3
Copyright ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela