25 Maj,

Publicerad 2009-05-25 17:37:20 i Mitt liv, !,

Hellu alla 5 läsare -fniss-

Dagen idag då

Först
Matte, allmänt tråkigt!! Ifeta kan fortfarande inte svenska och det börjar bli lite irriterande när man måste koncentrera sig för att fatta vad hon säger. Så fick jag en läxa till på onsdag!
Sedan
svenska då skulle jag och bonnie skriva en varsin novell. Men hur lätt är det när den ska vara under en kort tid, handla om två personer och så ska det hända något oväntat på bara TRE sidor!! Dom andra i klassen fick två timmar att skriva sin novell medans jag och Bonnie hade sisodär 45 - 50 min. Så jag bblev inte klar på långa vägar!!

Sen hade vi
So i belive. Hade landarbeta som jag redan gjort en gång. Det var supertråkigt och jag forskar om Madagaskar så det finns typ ingenting jag kan skriva om eftersom det är så litet eller iaf sär x)

LUNCH- Smakade-bajs-som-vanligt!
Sen på lunchrasten så satt jag , bonnie , lisa och becca och läste på mini"berget" i solen och åt piggelin (;

Sedan var det dax för
TYSKA och då skulle jag göra ett prov. -hum- jag tror inte jag får MVG! Får nog nöja mej ifall jag får Godkännt iaf (y

Engelskan började med att Oliver och Hannes kom försent så Fathia blev irriterad och så började dom tjaffsa! Ganska onödigt i think ^o)  Men så började vi kolla på Ghost hunter. Har redan sett den en gånger och det är så förutsägbart så jag satt och lyssnade på musik ist och va inne på msn (h


Sen slutade vi en liten stund för tidigt men det var bara sjukt skönt. Så gick vi förbi den förskolan som jags längde in lisas papper på you remember (; Så slänger jag in bonnies bok och så kommer dom små djävlarna igen och kastade ut bonnies bok med alla papprerna så dom låg litte utspritt. SJÄLVKLART måste jag kippa efter luft för att jag skrattar så mkt. Så ser jag att sebbe står och fnissar så går jag till honom och fnissar lite med honom. Sen på spårvagnen så tappade jag min mobil så att den åkte flera säten bak till en gubbe som satt där. Så frågade jag om jag kunde få min mobil. Jag tror han blev lite sur för han va inte glad iaf x) Så viskar sebbe att det var hans gammla lärare och då fick jag ju skämmas ännu mer.

Sen kom jag hem i säkerheten och började läsa på New moon. Är på sida 260 elr ngt liknande så nu kan jag nog bli lite osocial (;


Kramisar <3

Slänger in en bild nu när jag ändå är igång (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela