18 Maj.

Publicerad 2009-05-18 21:13:28 i Mitt liv, !,

Aokej, jag vet att jag varit slarvig men har inte haft tid att blogga här så mycket. Eller jag har glömt bort den här bloggen ett par dagar men det ska det bli ändring på från och med nu. Och där med basta.

Hade tänkt och berätta lite om mig själv för nya som inte brukar läsa min blogg.

Jag heter Josefin, jag är 14 år och mitt uppe i mitt hektiska tonårsliv!
Jag älskar att fotografera med min Nikon D40
vara med vänner och spela handboll.

Men mitt liv är inte en dans på roser precis utan fullt med falska personer, hat, svek och sorg.

Men jag ska försöka att bli en optimist. Det har visat sig att optimister liver längre en pessimism.
Sååå, jag ska bli OPTIMIST ;)

Ska försöka jobba på min design nu (;
Hejsvejs

Copyright ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela