10 Juni - Förlåt!

Publicerad 2009-07-10 14:46:02 i Mitt liv, !,

Hej hej, !

Okej, FÖRLÅT!
Jag har varit dålig på att uppdatera dom senaste dagarna!
Men jag har varit med madde hela dagarna från typ 11 - 12 till 9 - 10 på kvällen!
Så jag har lixom inte haft tid till att sitta vid datorn!
Så ni får faktiskt ursäkta mig att jag har ett liv ;p <33

Jag är inte så säker på att jag kommer vara så aktiv här för det har hänt
ett par saker som jag måte reda ut innan jag kan återgå till min kära blogg :)

Men just nu så sitter jag och klickar runt lite.

Några favorit citat från twilight saga

"Are you still faint from the run, or is it my kissing expertise? Friends don't let friends drive drunk."  

"He looks at you like...like you're something to eat." 

"I've held her all of one time, and already you think you have some moronic wolfy claim to her?  She's mine."


"Why am I covered in feathers?"

"I bit a pillow. Or two... "

"Does my being half-naked bother you?"

"I never thought I needed to teach you how to throw a punch. Guess I was wrong about that."

"Bella."
yes?
"Don't do this," he pleaded
You wanted me to be human, I reminded him.
Well, watch me.
"Pleas. For me."
But you won't stay with me any other way.
"Pleas... No, Bella!" He was angry now, and the anger was so lovely.


"keep swimming!"
Where?
"Stop that!" he ordered " Don't you dare give up!"
"Fight!" he yelled. "Damn it, Bella keep fighting!"
Why?
"No! Bella, no!"
Goodbye, I love you, was my last thought.

"Should I be afraid?"
"Terrified"

Det finns ju sjukt mkt mer som jag älskar


Får avsluta med en lite halvskum bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela