Tremble for yourself, my man,

Publicerad 2009-12-16 22:28:23 i Skolan, oyhes!,

hejsansvejan, ! ♥

DET ÄR SCHNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ UTE :D
Åh, gud vad jag älskar snö/vinter.
Jag måste bara berätta vilken otroligt underbar dag jag haft ♥
Först så missa jag spårvagenen så jag fick ta den som går lite senare och på den sitter mupparna Hanna K & Hanna T. Så vi går tillsammans till skolan och det är så otroligt halt med uggs så jag halkade omkring där på vägen! Haha Sen så glider hanna K förbi mig så jag halkar och får snö i byxorna. Jag blev rätt så förvånad att jag inte blev sur eller något liknande :D
Sen så på matten så har vi en bensträckare för lektionen är så lång så jag och pontus springer ut den lilla halvskog vi har utanför skolan och kastar snö på varandra eller han pricka mig i huvudet. Så jag springer efter honom för att få kasta på honom. Så ska han springa upp för en backe och där är det jätte halt så han halkar och jag vet inte vad så otroligt roligt det var. Sen så springer vi in och har matte igen när bensträckaren är slut.
Och sen på någon rast går vi ut igen och muppar oss. Så precis utanför ingången så halkar jag och min tröjja åker upp på ryggen och där ligger jag i snön och asgarvar för jag trodde att det baravar vi som såg fast så kollar jag in och där sitter typ halva min klass och asgarvar. hehe men det bjuder jag på.
Sen har vi tops boll turnering!
Jag, Bonnie, Rebecca, Hanna T och Pontus är ett lag och vi förlorade typ alla matcher men dom vi mötte djurade som IDIOTER! Medans vi chillade sådär härligt hippie-aktigt ( eller inte )
Så händer det otroligt mycket roligt under tuneringen som jag inte ens orkar skriva för då kommer ni få en hel novell på typ 10000 sidor om jag ska skriva ner allt!
Men när tops boll turneringen var slut skulle jag gå ner för en trappa och hoppa ner för dom sista typ 2 - 3 trappstegen så halkar jag när jag landar och sätter mig i snöblask!
HAHA med Rebeccas byxor ! LAUGHING OUT LOUD !!
Sen när jag byter om öppnar Hanna K nödluckan ut från omklädningsrummet och förbi går det nån kille från autismenheten och jag står i BH och jeans och han ser mig och börjar le lite halvskabbigt, men jag bjuder på det också :)
Så går jag för att joina pontus och då stod jag i snön och prata med pontus så kommer det nån från fritidsgården och säger att den här julen så är det tjejerna som mular killarna och ja ba
" Ja, precis som så här"
Så tar jag snö och mular pontus och han från fritidsgården bara står och skrattar.
Och evil som jag är försöker jag lägga en snöklump i pontus nacke fast det slutade med att jag låg med huvudet i snön upp-och-ner och asgarvar!
Och på vägen hem så hade vi värsta pudersnö-kriget och så sprang jag efter pontus i en nerförsbacke så halkar han och landar på ryggen och jag har ju värsta farten så jag fortsätter typ 5m och ramlar med värsta magplasket. HAHA så otroligt roligt.
Och så slutade det med att jag fick åka spårvagn helt dyngsur och pontus fick gå hem med helt vita mjukisbyxor,skor och ansikte !
Ååh, så bäst dagen har varit då!
Och nu kom min mamma började skrika på mig helt utan anledning och sa att jag fixat dataförbud för en tidframöver så det kanske tar ett par dagar innan jag kan uppdatera igen :s

Puuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela