"Schlafen (gewashen)?) meine lieben kinder" citat av farmor

Publicerad 2009-12-30 22:43:11 i Mitt liv, !,

Ao, nu är de la dax att gå och läsa en bra bok att somna till!
Äntligen kanske man kan få sova i trosor & tröja igen och inte behöva ha på sig tjocktröja tröja och byxor på sig när man sover som jag fick göra i norden cup!
Det var så otroligt kallt!
Sen så ska det bli skönt att få sova ut lite =)

i helgen är det östgöta läger i katrineholm och jag är så OTAGGAD man bara kan bli.. jag vill värkligen INTE åka har ingen lust eller ork till det! Jag vill hällre ut och springa själv en att behöva vara där med alla dryga personer.. Orkar inte vara vid en plats i 24 tim där det hela tiden är irritation i luften.. hmf
Får väll se om jag värkligen vill satsa så mycket på handbollen som man måste göra! Jag får ändå bara höra att jag skjuter fel osv. Nej jag vill INTE åka, och det är mitt EGET beslut och det står jag för till 100%

okej nu funkar inte dom sista tre bokstaverna i alfabetet.. so det er ett tecken po att jag ska sova :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela