Alright,

Publicerad 2009-12-25 13:08:59 i Mitt liv, !,

vad fick ni i julklapp? :D
Och blev ni nöjda eller ? :)

JAG därimot blev super nöjd!!

Jag fick...


SKIILLZ i PAINT :)

I eftermiddag ska vi till louise för att umgås med lollos familj, tarja douglas Pierre Andreas, och så är det vi. Men förut så var mormor eva(gammelfarmor) & farmor med också.. men det går inte längre för dom är där uppe i himlen och har det bra utan smärta osv!

Men ska hoppa in i duschen efter hampus så jag kan använda min epilator efter det :D <3
kanske blir någon bild på min outfit för kvällen
Puss ♥♥

Kommentarer

Postat av: Bonnie

Publicerad 2009-12-25 18:06:29

josse, mitt inlägg, jag menande det inte, asså, var inte arg om du är det, för jag skrev ju att jag gillar dig ändå, men det var inte riktat mot dig, utan min kompis sara som var värre än dig mot robert, förlåt <3

Postat av: Rebecca (;

Publicerad 2009-12-30 16:44:06

Vad kuliga julklappar :D

Jag fick alla 4 böckerna, pengar (2210 kr) Fast har inte fått alla pengar än x'd Ska använda pengarna till kameran jag sparar till.. Godis, lotter, 3 jeansleggins, 1 par vanliga svarta gina leggins, 1 skjorta, 2 tröjor, och 2 linnen. Parfym, underställ, fotbollsbenskydd, Ngn duschgrejj osså ^^ Det var säkert inte allt, men allt jag kom ihåg iaf :'P ´Hoppas det går bra på Norden (; <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela