5 December ♥

Publicerad 2009-12-05 18:23:52 i Mitt liv, !,

Ååh, gud så himla trött jag är !
Har varit på stan hela dagen och bara ränt omkring!
Har försökt hitta några skor men icke sa nicke!
Arg man blir på att det aldrig ska finnas några!
Eller det finns ett par på Deichman
som ser ut som modellen under förutom att dem var lite mer gräddfärgade ist för det bruna lädret.
Sen var det päls uppe på kanten och jätte mysiga innuti!
Synd att dom typ kostade 400:-
Annars skulle jag lätt köpa sånna för att ha på typ vinterlovet och så.
Men inte i skolan för där ska man inte ha så höga klackar för då blir man totalt utstirrad!!

Men jag får hoppas att jag får ett par andra.
Kanske ska till stan och köpa ett par uggs i morgon (;

Pusshej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela