3 December ♥

Publicerad 2009-12-03 15:05:25 i Mitt liv, !,

Hejhej hallå!
Sjuktpinsamt när jag åkte hem igår!
Jag skulle kastade en tidning på oliver fast jag missa och råkade kasta på tanten bakom, så när jag skulle gå av började dom småtjaffsa och jag börjar ju såklart asgarva!
Och när jag gått typ 20 m från spårvagnen så skrattar jag fortfarande så mycket så jag halkar framför ebesteinska och spårvagnen, men om jag har riktig tur såg ingen något :D

Sjukhuset idag ;o

Vaknade vid sju för att sätta på elma salvan på handryggen och armvecken,
Kommer dit vid 08.50 och vimsar omkring tills typ 09.10 så träffa vi Madde från 96orna som jobba där och så fick jag en kanyl i armvecket fast en tant spräckte ett blodkärl på handryggen på högra handen vilket gjorde FÖRBANNAT JÄVLA ONT!!!

Sen fick jag dricka typ 1,13 L vatten/äpplesaft.
Så vid ungefär kvart över 10 fick jag komma in och ligga på en skön brits och så sprutade dom in liiiite radioaktivts vätska så att dom kan kolla hur mina njurar fungerade och ligga helt stilla i 16 min.
Och såklart låg jag stilla så dom inte skulle behöva ta om eller något.
Så jag fick åka hem vid typ 12 eller vad klockan var.

Sen är det träning, fast jag vet inte om jag ska vara med riktigt. För jag mår inte så bra, har lite halvont i huvudet, armen och handen.
Men vi får se puuss ♥

btw ska jag snart göra ett videoinlägg till oliver (h)

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-12-03 21:08:08

ao, okej. Skitont i armen har jag, Jag mådde inge bra imorse heller, så jag stanna hemma. :'P

Snällt att kasta tidningar på tanter x'd <3

Gick det bra på sjukhuset? ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela