19 December ♥

Publicerad 2009-12-19 23:22:14 i Mitt liv, !,

I'm baack <33

Jo, det var avslutning för nån dag sen så nu har jag ju JUUULLLOOOOVV :D <3
Och innan avslutningen hade våran klass idrott och det var jätte mysigt eftersom vi fick stanna kvar
så det var typ 7 pers som låg på den stora röd/blå mattan och alla låg huller-om-buller =)

Sen i går så var det lagmys hos sophie :) <3
Jätte trevligt och mysigt.
Hanna berättade om nån störd kille som inte fick upp sin banan så jag började skratta så jag tjöt!

Sen idag så stod jag och elvira och slog in julklappar inne på team sportia :D
HAHA vi fick slå in en skateboard(?)
Och jag skulle säga att vi skulle använda en kartong fast glömde att det var ett R med så jag sa katong hela tin :D
Hehe, sen käkade vi på paus och gick och hade massa mys på stan :)
Så när jag kom hem så började jag städa mitt rum så nu är det mysigt med julbelysning och grejjer :D
Ska till mammas jobb i morgon för att kolla på några jul gardiner som blir bra till mitt rum (y)
Sen kanske jag ska på stan och köpa dom sista julklapparna :)
Det blir geicha + lott till gunborg och nån tun choklad till ingegärd + en lott.
Sen kan jag inte skriva mer eftersom jag har läsare som ska få julklappar :)
Men jarrå fjärde advent i morgon oxå PLUS match mot guif!
Obesegrade till norden ska vi vara!
WOHOOW GOTT HUMÖR TILL ALLA

PUUSS ♥

Kommentarer

Postat av: julia :)

Publicerad 2009-12-19 23:34:11

din header är supersöt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela