> I think our lives have just begun

 M I T T  T J U G O H U N D R A F J O R T O N
 
J A N U A R I
Stolt råttmamma som käkar fyllekäk och köpt sin balklänning!
 
F E B R U A R I
Donerade blod för första gången, vann månadens bild och förlorade min mormor.

M A R S
Levde på, tog farväl av mormor och var upptagen med "projekt drogvanor i norrköping"

A P R I L
Fyllde 19, började jobba på Jysk och klarade av gymnasiearbetet med ett vernissage som avslut med några av mina finaste vänner !
 
M A J
Kämpade med otydliga uppgifter, hade studentbalen och planerade mammas 50års fest!
 
J U N I
Stolt över mössan på huvudet, studentveckan med stort V och Imagine dragons på bråvalla!!!
 
J U L I
Jobbade på Jysk och hade rast med fåren, stekte i solen varje ledig minut och spontan piercade mig!
 
A U G U S T I
Vår efterlängtade Stina Charlie kom äntligen hem till oss, allmänt nöjd med livet och lyktfest!
 
S E P T E M B E R
Festade med mina sjukt älskvärda och galna vänner, taggade träning, hade kattgos varje morgon!
 
O K T O B E R
Köpte "fuck cancer" armband och har stolt burit dom varje dag sen dess, kalasade med syskon och spelat WOW!

N O V E M B E R
Unnade oss god plockmat, pysslade en hel del hemma, Stina visade sig vara en Charlie!
 
D E C E M B E R
Firade ett halvår med min kärlek!! Hade en utekväll med jobbet, såg sista Hobbit filmen med fina vänner!