> People sang

 
Hemma från Stockholms resan! Gud så roligt, eller nja det har varit roligare. Föredrog att titta på konst och fotografier än att få lyssna på en pratglad tant prata om politik och dess begrepp. Nej tack!
På vägen hem mådde jag inte alls bra, mår så dåligt av att åka i fordon på kvällen eller när det är mörkt!
Har aldrig haft så roligt med vindruvor förut. Bilden älskar jag så himla hårt! Den åker raka vägen in i min fotoram!
I morgon smäller det, håller på att spricka av förväntningar! 
Tänker ta mig upp tidigt för att tagga stenhårt. 08:15 står min chafför redo på gatan.
Ni kommer troligtvis få en deprimerad tjej som hatar allt. Eller en överlycklig tjej som går som på moln. Lär ju blogga fortast möjligast ifall jag fick det. Kommer troligtvis ligga och kvida i min egen olycka om det går åt fanderns!

Wish me goodluck!
(eller gör inte det, har för mig att det för med sig otur! OND voodoo..)



#1 / / Mamma:

Det kommer att gå bra :))