30 Januari

Åh vojne vojne vojne. Ska läsa ut Ljudet av ditt hjärta ikväll, känns bra!
Har blivit en riktig Glee nörd.

Såg ju avsnittet där dom döva sjöng Imagine och det var så fint. Den rullar varmt på datorn kan jag säga.
Träffade min kärlek endast 20 minutas idag.. saknar honom så. Kanske därför jag sitter och snyftar till det sliskigt guliga Glee, vem vet?
Idag var det en av de roligare Matte lektionerna på länge.
Kanske för att jag satt och gap skrattade med planetens skönaste brudar Linnea & Becca
Shit vad jag skrattat.
Vi får inte vara i klassrummet under matrasten för grejer kan bli stulna (logiken är snevriden)
Så jag gömde mig under bordet med en filt över för att bli inlåst - släppa in Becca & Linnea.
Och gissa om jag blev förvånad när min lärare inte såg mig utan låste klassrummet jag var i.
Gick några minuter och vips så satt vi tre i soffan och chillade loss.

Med andra ord så har min dag inte varit helt katastrofal för att jag inte träffat P utan den blev helt klart godkänd!