> Stockholm

Hallojs!
Hela dagen igår var jag på en studieresa till Stockholm med alla andra tvåor, gick på moderna och nationalmuseerna! Mysigt kan tyckas men mådde dåligt på väg till stockholm och under vissa perioder. Men det kom som ett riktigt bombnedslag på kvällen hyperventilerade, yrsel, magont, illamående och frossa.
Har nog aldrig mått så dåligt. (jo det har jag) 
Vi var på den kungliga operan och skulle titta på Trollflöjten och det var då. Att sitta högst upp i ett operahus inträngd med en kärring som hade den vidrigaste parfymen jag någonsin kännt i ett mörkt rum. Klarade mig igenom den första akten men kunde inte gå in igen.
Min prins tog mig ut så att jag slapp sitta helt ensam och det uppskattar jag massvis.
Han struntade i att sitta och ha kul med sina vänner utan satt med sin dåliga flickvän istället.
Sen vid tio började bussen att rulla hem och det tog ett tag innan man kom in i andra andningen och höjde sitt humör.
Kom hem vid ett och marsch i säng.

Kort och gott.