Jag har det bra, mitt liv rullar på!

Nae, ifall jag skulle ta och gå och lägga mig nu. Känner mig rätt så pepp på att få bara slappa innan allt som har med skolan börjar igen! *URK!!*
Känner mig som en gammal tant som går och lägger sig och faktiskt somnar så fort man lägger huvudet på kudden. Känns tryggt inför framtiden och veta att jag kommer kunna sova skönt. eller?

Eller ooh, vänta jag ska nog ta och äta en apelsin innan jag går och lägger mig så kan jag retas med mig själv för att jag ska ju borsta tänderna direkt efter.. hehehe.
AJ! Uh, jag råkade sträcka ut huden på min arm.
Tjut då!
Ah för tänk att jag ska göra det precis innan jag läser "Så länge vi båda andas" för seriöst hundrafemtioelfte gången, hujedamej!
Känns som om jag utvecklat schizofreni.
Och något som är jääävligt random är att jag kunde stava till schizofreni utan att kolla på göögle :)

Godnatt folket !

overandout♥Josefine


Mysig bild!