Ingen twilight än så länge

Publicerad 2009-09-14 18:51:19 i Twilight,,

Det blev lite tv och spaghetti ;>

har typ halsflus och precis spänt tandställningen så
det är inte specielt skönt att varken tugga eller
svälja så jag vet inte hur jag ska göra förutom att droga bafucin (;

Men det blir säkert bra (y
Såfort jag har något att syselsätta munnen
med utan att det smärtar kommer jag lägga
mig i horrisontellt läge och se på twilight (;

Just nu sitter jag och twittrar lite (;

Följer Peter Facinelli's twitter och senaste han skrev va


" Back in Vancouver now.
Tomorrow filming eclipse at the crack of dawn. Or is it Breaking dawn "
AAAAAH är det inte underbart eller ?! 20 NOVEMBER KOM NU!!
66 dagar & 16 timmar kvar <; ♥♥


DRÄGGEL Dräggel dräggel ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela