29 September ♥

Publicerad 2009-09-29 20:27:29 i Mitt liv, !,

Hejhej hallå (;


Igår påvägen hem så halka Oliver i bajs och hade glömt och ta på sig kalsonger!


Skolan idag var rätt så skojj!
Idag började vi vid 08.45 och jag hade för tunna kläder på mig ;o
Usch vad snorkalt det var asså
eller usch vad snorkallt det är nu!

Aah, men jag hälsa på Mia på hennes skola tsm med Pontus, Lisa, Becca, Bonnie, Hilma och sebbe.
Så skulle jag och pontus hälsa på Mias nya pojkvän fast han satt i tysta rummet!
HAHA, ! Tur för honom asså :D

Sen gick vi hem och hade jag hade skoj med Pontus och Lisa ( Bonnie, Becca och Hilma hade redan åkt )


Träffa Mia vid halv 5 och hon berätta om sin störda kompis Linn!

Mia Chrille och några till satt och prata så kommer Linn och säger att Chrille är dum
" Du är dum !, du är ful, du är dryg! "
Asså vad är det för jävla idiot som sitter och säger så ?
Hoppas värkligen att du läser min blogg och fattar att det inte är chrille som är dum, ful och dryg.
Det är DU som är DUM, FUL och jävligt DRYG :@@

Åååh, vad arg jag blir på sånt!
Men vi hade iaf trevligt, vi gick på stan oxå!
Sånna hära ska mia få i julklapp (H) :D ♥



Haha, men 52 dagar kvar :* <33

Ska se på speedway pusshej ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela