26 September ♥

Publicerad 2009-09-26 17:19:23 i Mitt liv, !,

Oj oj förlåt!

* kopierat från bdb igår *

Aokej, träning igår och det gick väll bra tills jag stukade min fot riktigt ordentligt ;o ! ._.

Gjorde så förjävligt ont, !
Skulle ta ett typ hoppla steg och sen strampa jag helt fel!!
Mitt ben var rakt men foten låg helt fel för någon sekund och det ökade smärtan och rädslan för att det skulle vara något riktigt allvarligt!
Så jag låg och hade sjukt ont i typ 30 min, fast värken försvann inte så vi åkte till akuten 19.15 sen fick vi vänta otroligt länge så man var nära på att somna! Kom där ifrån vid 23.10 med kryckor!
Sen kom hem vid kvart i 12 så åt vi McDonals och sen sängen vid 20 över 12!
pff..
När läkaren kände så sa han att ledbandet var av!
Hallå?!??!
Handbollen då.. ;o
Sen när vi hade rönkat klart så var det bara en ordentlig stukning!
Så 3 minst tre dagar med kryckor och Handbolls fritt i drygt 3-4 veckor.. /:

Usch nej INTE KUL!!!! ♥

Så jag har inte haft tid till att sitta och blogga!

Men nu är jag tbx och har inte så ont längre!
Ehm, idag har jag varit på stan med mamma och fått en massa fina saker
Som en kofta, ett nagellack, Breaking Dawn aka så länge vi bada andas ( bok ), brända mandlar och en nessisär (; <3

Tack mamma :* ♥
Ska gå och läsa lite nu pusshej :* <33

54 dagar kvar! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela