19.53

Publicerad 2009-09-14 19:52:57 i Mitt liv, !,

Om dryga minutrena blir det horrisontellt läga och jaa, twilight ;* <3

Har FORTFARANDE ont i halsen om någon bryr sig om det..
jag kom på en sak att jag hatar SPÅRVAGNS CHAUFFÖRER!!:@@

För idag så skulle jag till tandläkaren så jag gick ju vid kvart över 11
Så är klockan drygt halv när spårvagnen kommer och så ställer jag mig upp
( jag har ju suttit på bänken och väntat )
För att visa att jag ska med den spårvagnen
men gübbjäveln åkte bara förbi mig!
Då kunde jag inte hålla tyst så jag skrek idiot efter den,
men det blev ju bara pinsamt efts några cyklister åkte förbi och trodde jag sa till dom.
Suck!
Så får man sitta och vänta i 10 minuter till tills nästa spårvagn kom.

Sånna sjukt onödigt små saker gör mig asförbannad!
Men nu kommer mamma med en city gross påse och det bådar gott >:)
Hejsvejs :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela