13 September

Publicerad 2009-09-13 19:35:11 i Handboll, <3,

•Vad var det som hände igentligen?
Ren överskattning ?
För vi är väll inte så här dåliga.
Eller?
Nej, det kan inte vara möjligt vi har ju vunnit serien 3 år i rad!
Men det är ju inte precis toppen lag vi möter!
Eller jo, kanske RP kan ge motstånd!

•Men nu får det vara nog tycker jag.
Om några år så ska vi vara ett A-lag!
Jag bryr mig inte om hur många blåmärken, stukade fingrar, blåsor eller brännsår det krävs!
Mina nya mål är att spela i a-laget med Hanna, ( min syster och det har föresten varit det rätt så länge! )
Och att spela i juniorlandslaget!
-Heltklart!
 
•Så från och med nu blir det att storsatsa på handbollen!
Blir tyvärr inga bilder från cupen för kamran är halvt sne!

Men hejsvejs för nu :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela