10 September, 2 månader ♥♥

Publicerad 2009-09-10 18:37:58 i Mitt liv, !,

Hejhej hallå! :]]
Idag är det två hela månader sen jag och min älskling blev tsm ! :) ♥
Men jag fattar inte ens att jag skriver här på bloggen längre eftersom det är typ bara fyra fem stycken som läser bloggen och då känns det lite onödigt att skriva om mina tankar/åsikter och om mitt privata liv!

Så jag tycker att ni ska skärpa er med kommentarerna
och skicka vidare min bloggaddress så fler får reda på att min blogg finns, (y)
Aokej, det där lät rätt så drygt men det är inte roligt att skriva för typ blinda! ( ist för ordspråket tala för döva öron )


Men ao, får väll ta och skriva om lite mer intressantare saker =)
Föresten plocka vi en sjukt mkt svamp på idrotten idag ;>
Såg en orm med.
Eller aa det här kanske inte är speciellt intressant alls!
Hmm, kan ni inte typ kommentera vad ni vill läsa om här på bloggen!
Jag kan bli nya dr phil skriva om typ tonårssaker som droger missbruk och shit.
Eller om hur det går i svenska handbolls landslaget
vadsom hellst!
Ge förslag på vad ni vill läsa om kan va allt från droger till sport.
SKRIIV ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela