22 Oktober ♥ förlåt förlåt förlåååååt !

Publicerad 2009-10-22 21:51:50 i Mitt liv, !,

Hejhej och förlåt förlåt!! ♥♥


Jag har haft en hel del prov, träningar och gud vet vad!

Så jag säger förlåt x 10000 att jag inte skrivit på lääänge!♥♥

Men det är fredag i morgon och det betyder att jag kmr få mina 525 kr (;
Och så betyder det oxå att dt är höstlov vilket är mycket trrevligt, men mindre trevligt för jag har
ordkunskap och matte prov och jag har värkligen råpluggat inför matteprovet.
jag har gått hos ifeta, hon har stödmatte vilket är grymt bra att man kan få hjälp av henne!
Men nu måste jag gå och sova, är grymt trött så vi får ta och synas i morgon här på bloggen, !
Föresten så mår jag inte bra, jag har huvudvärk och ett bulltande finger!
Så det blir sängen med lillefot som kvällen underhåll, för er som inte viste det så var lillefot mina favoritfilmer när jag var liten, vilket dom är nu med! =)
Så nu ska jag se på 9e och 10e filmen, pusshej :*


btw, New Moon är rysligt nära nu (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela