2 Oktober ♥

Publicerad 2009-10-02 22:00:01 i Mitt liv, !,

Hejhej hallå [[: ♥


Idag har det varit en typ vanlig dag!
Förts så hade vi
Svenska
Matte
Lunch
Idrott
Engelska
HEELG :D

På idrotten orienterade jag och pontus!
Det gick super bra!
Men sen efter en stund när vi snackat så kom vi in på ämnet magen!
Så började vi "prata" med magen!
Helt sjukt asså, sen efter en stund så kommer man på sig själv med att roas av sin egen mage/navel.
Wohow, så roligt :p - fniss -

kom hem och åt pannkakor!
A SMOKE AND A PANNCAKE!
Nae då men pannkakor och ett avsnitt av That 70' show är grymt sövande så jag somna ett tag och vaknade lagom till 20 i fem. Drog på mig tränings kläder och sen drog jag till friskis och svettis för att ha ett pass med laget!
Jobbigt men himla roligt !

Nu ska jag börja varva ner och gå och lägga mig (;

Pusshej :*
48 dagar kvar till New Moon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela