1 Oktober ♥

Publicerad 2009-10-01 21:45:55 i Mitt liv, !,

Hej hej hallå, ! <3

" A smoke and a panncakes, ! ♥ "

Idag han jag inte skriva något speciellt här på bloggen!
Ehm, det är 49 dagar kvar till New Moon, WOHOW ♥.♥

Sen han jag ju inte fortsätta på Breaking dawn, aka så länge vi båda andas.
Men det gör väll inte så mycket (;

Jaa, har väll inte så mycket mer att skriva.

På livskunskapen idag så kollar vi på benjamin button's otroliga liv och jag kommer ju som vanligt börja tjuta, (;
Bild idag oxå, hade rätt så skönt!
Förutom att det typ börja spöregna när jag skulle till skolan och ha bild, så jag fick sitta i typ blöta kläder!
INTE okej, uhuu [[: -hehe-

19 dagar kvar tills jag får mina pengar om jag klarar av att ha mitt rum så städat och fint,
men det hoppas jag ju att jag kommer ha!
Föresten kostar ett bankkosrt något, eller typ kreditkort eller vad det heter, för jag vill ha det så jag inte kan slarva bort pengar och slösa så mycket pengar lika lätt!

I morgon ska vi ha spinning med laget, det kommer bli rätt så jobbigt!
För jag har ingen lust eller ork!

Btw, den 10e fyller Pontus år men det var inte det jag tänkte skriva!
När NKIK fyller 80 år så ska alla lagen få 10 minuter var och göra något roligt!
Typ sjunga, dansa eller vad det nu blir :D
MEGA KUL!

Men vi får väll se om jag hinner logga in något i morgon och uppdatera!
Föresten så har jag varit jätte duktig på att uppdatera på bloggen, och tycker ni inte det så kan ni ta er i rumpan!!

Men nu ska jag sova :*

Pusshej,
ni får en favorit bild som avslutning <': ♥

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-10-02 16:09:24

Du har gjort i ordning den där bilden i Photoshop eller hur? ^^ Men hur? x'D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela