4 November ♥

Publicerad 2009-11-04 16:22:37 i Skolan, oyhes!,

Grattis Hilma :) ♥


Träning strax!
Försov mig idag.
Har tänkt på att om jag typ kommer försent elr något så klagar eller driver alla med mig.
Som Lisa försov sig till typ 10 och när hon kom in i klassen så var det typ bara pontus som sa något.
Och vi hadde SO med fast uffe sa ingentin till henne!
Men när jag kommer försover mig ska alla driva och hålla på
" Är det dax att komma nu"
"Sovit gott?"
Sen så frågade jag uffe om man bara skulle fortsätta på arbetet.
Och han svara ascool trodde han säkert själv
"AAaaah, dom som inte hade sovmorgon har registrerat sin bok i biblioteket!"
Aah, så när jag kom in så hörde jag någon ropa att jag fick IG på mitt matte prov ;@@ (JAG LOVAR ATT DET VAR CEPE SEBBE!!!)
Grrr... !

Men måste käka något nu för har träning snart!
föresten så snöar det ute .____.
Brrr.. !

Puuss ♥

Kommentarer

Postat av: sebbe

Publicerad 2009-11-07 20:19:15

va nt jag som sa dt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela