3 November ♥

Publicerad 2009-11-03 22:14:51 i Mitt liv, !,

Nu har jag kollat på Dr house :D

Jag älskar't !

Träningen var grymt rolig.
Patricia ska stå i mål när vi möter RP-95.

Först skjuter Madde Hanna i huvet.
Medans alla fråga hur det gick började jag asgarva (ni vet mitt asgarv)
Sen så skulle hanna gå förbi försvaret och väntade på att sophie skulle dra på linjen fast hon gjorde ju lixom inte det så hanna stog stilla och typ snubbla på sina fötter!
AHAHAHHAHAHA!!!!!!!
Sen skulle jag gå igenom försvaret mot Frida och så fiser hon när hon tar i!
ASSÅ HERREGUD gms ni är för sköna!
Och Hanna ville ha hemd i duschen på madde så vi hällde iskallt vatten på henne när hon va typ naken elr hon hade handduk.

Ao, det var min supersköna träning om nån undrade c(:

Jag orkar värkligen inte med skolan nu!!!
Jag vill bara sova, sova och återigen sova!
Gå i tröja, trosor och helt ofixad.
Bara ligga och slöa till någon film med något supergott till.
DET är vad jag har lust med att göra nu!

Måste dra mig för min GRYMTIRRITERANDETJATANDE men ändå älskade mamma klagar på att jag ska gå och sova (-.-')
Puuss ♥

bjuder på en smexigbild ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela