26 Maj

Publicerad 2009-05-26 17:11:00 i Mitt liv, !,

Hej bloggen.

Läste klart "När jag hör din röst" och i morgon tänker jag tvinga någon att öppna biblioteket till mig ifall inga-maj inte är där för jag MÅSTE då menar jag MÅSTE ha Eclips.

http://www.youtube.com/watch?v=fgimKT9td84
Jag SKA kunna spela det där till sommaren wtf!


"So the lion fell in love with the lamb"
"What a stupid lamb"
"What a sick, masochitic lion"

Okej nog babblat om twilight, även om det är omöjligt!
Skolan har varit relativt seeg.
Svenskan: Jag och bonnie inne på bibban och skrev igen, (;
SO försökte få färdigt landarbetet men ACK NEJ!!
Tyska, fick reda på att jag fick VG+ och det är jag stolt över :>
Lunch-blev-osams-med-bonnie /:
NO-labb jobbade på som vanligt med PH-värden
Sen på slutet fick vi lackmuss papper tror jag så skulle vi se vilket PH-värde vi hade i munnen.
ALLA förutom jag och Noak var basiska. Så vi blev sura, lite pinsamt tyckte jag (h
sen på engelskan var alla som djur(somvanligt) ahahah var ganska roligt men lite konstigt för när vi fick tbx proven så hade jag 67 rätt och sebbe med så kollade vi på proven och på en sida så hade vi svarat likadant på typ 8 frågor. Samma fel och samma rätt, undra om maggan trodde vi fuska?

Nee det kan hon väll inte tro?
 Eller ?
Nee, han satt ju framför mig böjd över sitt papper. och jag satt böjd över mitt, men så bestämde sebbe och jag att vi var 1337 (h

Inte helt fel att få VG+ på tyska och VG i engelska? I'm a newbornstaar (;

Men ska fixa i ordning mig till träningen och fixa lite nudels (h

Pussochkram (;

Slänger med min favoritbild en bild med lite av mig och mkt av pontus.
COPYRIGHT ER BAXERS©

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela