21 Maj - Twilight

Publicerad 2009-05-21 19:26:24 i Mitt liv, !,

Godmorgon, eller vad man nu skriver, Eller godkväll (;

Läste ut Twilight i natt. började vid 12 och slutade vid 03 någon gång, sov till ungefär 17.00 - 17.30.

Men jag funderar på att läsa om den för jag har inget annat och läsa x')
Har blivit ännu mer "förälskad" i edward cullen en vad jag var förut (Robertpattinson)
Han är dubbelt så mystisk och romantisk i boken än filmen så läs Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer (;
Robert Pattinson - Let me sign
http://www.youtube.com/watch?v=Op4xCixZrOs&NR=1
 Copytight ©


Tänkte dra en dagens outfit

Linne: Ginatricot
Trosor - Newbody
Mysdag så jag går i det här heladagen [ Eller det som är kvar av dagen/kvällen



Sen tror jag att jag ska läsa om boken "Om jag kunde drömma" För den är så sjukt bra plus att jag inte har något att göra.

Vill bara säga att jag gråter till nästan allt gulligt han gör eller säger till henne. (;
Som tex.
"Jag grimaserade och stöndade högt.
"Vad gör det ont?" Frågade min mor oroligt och vände sog mot mig igen.
Edward stirrade genast på mitt ansikte.
"ingen fara", försäkrade jag.
" jag måste bara komma ihåg att inte röra mig."
Edward försjönk i sin låtsassömn igen.

Kommentera ifall någon gör det med. (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela