19 Maj

Publicerad 2009-05-19 21:00:36 i Mitt liv, !,

Goooodevening ;>

Hade utomhus träning idag. Gick väll inte så bra som det brukar göra. Lr jaa, det gick nog inte så bra för samtliga eftersom den efterlängtade solen va i vägen så man såg typ ingenting men what ever.

Gjorde ett dödstest och jag kommer dö vid 37 års åldern av att jag tappar min svindyra kamra i golvet så sväljer jag tungan i rent hysteri ( något liknande )

Skolan idag då:
Svenska - Gjorde skojiga lekar ;>
So - Jobbade vidare på landarbetet.
Lunch - Smakade om skit. Men åt ris m. Morötter (y
No - Va med Oliver, gjorde en laboration Kalkvatten.
La i några kalcium bitar i en vattenfyld skål så skulle vi hälla i btb och ifall det blev klart var det basiskt. Sen så skulle jag röra om med pippetten kanske inte världens bästa ide. Så la jag tbx pippetten i btb flaskan och allt färgades blått där i. Så jag och oliver asgarva. Världens tabbe ffs x')
Engelska - Gjorde prov. Gick väll ganska bra tyckte jag. (oförbärett)


Men nu ska jag kolla på speedwayen på tv Vargarna - Dackarna I belive (;

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela