10 Maj

Publicerad 2009-05-10 19:15:20 i Mitt liv, !,

Lollo sov hos mig och vi hade jätte skojigt, pratde med Victor hela kvällen till typ 01.05 för mamma och pappa kom hem typ vid 01.05 så gick jag och lollo in på mitt rum så kommer mamma som är full in och sjunger på den dära reklamen om Zonic :D BABABABABABABBAAAAAOO -skäms-
(Gick till hemköp och köpte
lite smaskiga grejjer;
Läsk
Chips
Choklad
Sura bilar
Ahlgrens husvagnar
Malaco truly )
vad vi köpte (;

Sen så snacka vi omkring lite på msn och hade trevligt.

Så sen idag så vaknade vi typ vid 9 elr jag vaknade då, vet inte om hon hade varit vaken en stund :)
så satte vi oss vid datorn och spela lite :)
Sen klippte jag min lugg och den blev väll lyckad (y


JAG HATAR MIN TANDSTÄLLNING OCH NÄSA ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela