Oooops, !

Publicerad 2009-06-10 21:44:42 i Mitt liv, !,

Oooops, !

Jag har slarvat rätt så rejält med bloggandet nu i typ fyra dagar

Men idag, var rätt så soft faktiskt!!

Först mötte vi navestas fotbolls klass typ 7d1 lr ngt.
Så körde vi innebandy, plintboll och vollyboll

Sen efter det hade vi matte, helt i onödan!
JAG HATAR MATTE SPECIELLT NÄR MAN INTE TYCKER OM LÄRAREN ;@
Sen städade vi skåpen en snabbis så det blev tomt och fint. Lämnade in nycklarna och allt det där med (; (y
Sedan så kollade vi klart på

Hitler - The rise of evil. Den var ganska otäck om jag får säga det själv..
Det handlade om Hitlers uppväxt osv. Och hur han kom till makten osv. Kolla på filmen den är super bra. eller iaf bra (;

Medans vi kollade på den så fick vi glass av Kalle & Holger. Lidl glass -fniss- men gott iallafall. Glass som glass!

Medans vi kollade tog jag upp ett helt bord och bara låg och slöade. Helt fantastiskt skönt. Sen så låg man och prata med Pontus md (; Han typ klappade på bonnies hand sen så skulle han klappa handen med näsan så jag typ tröck ner hans näsa så den blev hel platt! AHAHHAHA höll på och dö av skratt. Men taskigt iaf, :/ Men sån är jag.
Hm, ifall du läser det här pontus så ska du veta att Både JAG, bonnie, lisa och becca kommer sakna dig. Du är ett orginal mot vad alla andra wannabe mupparna!
Sen så vissade Koffe en film när Maggan (engelska lärare) Satt och pilla sig själv mellan benen helt öppet! lite snuskigt.

Men Krille har döpt sin gode vänn till Malte Månson, Så jag och bonnie driver med honom typ Heil Malte osv, :P AHAHAH det är nog mest min humor (a)

men sen så tog filmen slut och så åkte ja hem. Sen när jag kommer hem ser jag på två avsnitt av That '70s show.

Sen blev klockan fem och jag däcka helt totalt tills fotbollen som började kl sju.
Och då gjorde Källman mål mot Malta *tumme upp* sen satte jag mig vid datan och vips så är jag här ;D
Men nu ska jag nog kolla på tv

hejsvejs (; <3

Föresten är det 2 dagar kvar till sommarlov och lugnt att jag kommer sakna alla sjukt mkt!!!! <3Copyright©

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela