26 Juni

Publicerad 2009-06-26 18:41:32 i Mitt liv, !,

Hallu,

För det första så ska jag bara säga

REST IN PEACE MICHAEL JACKSON!
http://www.youtube.com/watch?v=f8muMo0fw_M&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=d5q59xIFMrg&feature=related

Idag här det väll inte hänt så mkt,
Madde är på landet så jag ska nog va med henne på lördag ;)
Sen så vid halv 4 gick jag och mamma till vårdcentralen för att jag misstänkte att min urinverksinfektion inte var HELT borta så visade sig att jag hade det. Så jag ska äta 3 tablt. 3 ggr dagligen i 5 dagar.

Och läkaren som var en tjej var jätte rolig. Mamma fråga om jag kunde va med på Partille även om jag hade urinverksinfektion och hon ba
" JA, det här ska inte stoppa henne, lev livet!"
Då satt jag och skratta för mig själv.
Hon var hur rolig som hellst, (y)
Sen hem och tog medicin ;)

Jag har kommit på att jag inte laddar upp så mkt bilder på mig själv och det ska de bli ändring på ;)
Får väll ta och börja idag :)

Haha, gammal bild på mig och linnea bby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela