18 Juni & 19 Juni - Midsommarafton

Publicerad 2009-06-19 19:49:14 i Mitt liv, !,

18 Juni - HELT JÄKLA FUKTUPP!!!!
Hejbloggen..

Nu är det såhär att jag berättade för mamma att jag tror att jag har urinvärksinfektion efts det gör ont när jag kissar..
Så ringde hon till vårdcentralen och då fick jag och pappa åka dit.
( VEM ÄR DET SOM ALLTID FÅR NÅGON SNUBBE ELR KÄRRING SOM INTE KAN SVENSKA ORDENTLIGT OM INTE JAG!? )
När vi väntade så somnade pappa lite halvt sådär :P -HAHA- det tke jag va kul!!
Så jag fick komma in till någon snubbe som inte pratade ren svenska, eller knappt svenska överhuvud taget!

Så fick vi åka till Apoteket och köpa Selexid.
Ska ta 2 tabletter morgon och kväll i tre dagar...
Sen så mot kvällen fick jag VÄRLDENS frossa, fick feber och typ kramp i magen/ryggen.. Jag hade så ont så jag låg och tjöt i en stund sen gick det över lite! Som tur va.

19 Juni - MIDSOMMARAFTON!! :D

Hejbloggen, vaknade vid 8 för jag skulle ta min medicin, sen somna om lite halvt sådär.. tog tempen och då hade jag lite över 38..  så fick jag typ svindel när jag stog upp så jag tog en Iprem. Så går det ett tag och vid typ 11 fixar jag iordning mig efts vi ska till mormor & morfar för att fira Midsommarafton och att Johan & Morfar fyller år :D 29 och 75! =)
Grattis Grattis

Åt tårta och Midsommar mat, stekte och hade riktigt trevligt faktiskt! ;)
Så nu är Hanna och Johan hos oss och samkvämar eller vad det heter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela