15 Juni

Publicerad 2009-06-15 21:39:25 i Mitt liv, !,

* Kopierat från bdb 14 Juni *

Sov hos louise idag :)  
Vi hade super trevligt <33
Som tex. Martin leken (a)
Eller alla fina bilder vi tog!

SEN på kvällen igår så hade vi köpt jätte stora tuggummin som man va tvungen att typ missförstå inte men slicka bort själva skalet för att komma till tuggummit. Så hade ja & lollo tävling om vem som kom först till tuggummit. Så var lollo plötsligt röd på tänderna. jaag typ
- Har du ont i munnen?
- Nej vadårå?
- Asså du är röd på tänderna.
Så kolla hon sig i spegeln och jag börja asgarva
- JAG HAR SLICKAT SÖNDER MIN TUNGA!!

Sen så försöker jag bita mig igenom men då hör man ett "klick" och en liten grejj lossna på min tandställning (a)

Så gick det ett par timmar och vid typ 1-2 på natten så tar vi kort sammtidigt som vi hoppar i hennes säng så den är sönder nu (a) 
sen på morgonen så hennes mamma ba
- Och VAD har ni gjort i natt då?

Sen hämta pappa mig och jag åkte hem.

Tack för en super dag <33





15 Juni

Hallu favorit bloggen!!
 Mamma väckte mig vid 8 ibelive och sa att jag skulle till tandläkaren 10 över 11.
Sen somna jag om till klockan 10
Gjorde iordning mig och gick till tandläkaren vid 5 över halv 11 så kommer jag fram vid 10 i 11 och får sitta o vänta sen vid 11 kommer jag in (?) så satte dom i en ny plupp och jag fick gå hem på mindre en 5 min O.O
Gick hem och så åkte jag till hanna.
Var där en stund och fikade. Sen gick jag hem och la mig och bada i jätte varmt vatten eller nej jag såg på Våra värsta år först ;D Sen bada jag (; Super skönt!!
Så kommer mamma hem och gör fattiga riddare, MMMUMMS sen sitter jag här och skriver ;>

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela