13 Juni

Publicerad 2009-06-13 15:39:11 i Mitt liv, !,

Hejbloggen.

Idag var det första dagen på sommarlovet. (:
Jag följde med pappa till kimsta och han målade skåpsluckor. Medans jag fick slipa osv.
Idag skulle jag varit barnvakt åt Theo själv men då kom Gert på att han och Marie skulle vara det eller hur det nu va. Så jag förblir ensam ikväll för Mamma och Pappa är på Jerry Williams konsert i lejongropen och hampus hoppas jag drar ut och festar.

Jag hade tänkt och vara med louise men hon ville tydligen inte vara idag.
Ajuste när jag och pappa åkte hem så pratade vi om sommarjobb och jag skulla fråga mamma om hon kunde prata med sin förra chef som jobbar på Plantagen och se ifall jag kunde få sommarjobb där.

Men nu ska jag nog ta och pysa en stund från bloggen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela