11 Juni

Publicerad 2009-06-11 17:19:08 i Mitt liv, !,

Hallu,

Idag så har det varit allmänt slött..

Igår sa holger till mig att vi börja 20 över 9 sen mötte han bonnie idag på morgonen och då sa han att vi redan börjat. Men jag och becca sitter på spårvagnen och vet inget fören bonnie messar och ba
"Vi har redan börjat"
Fick panik typ. Det är ju bra att en lärare säger två olika tider så man kommer försent.

Så gick vi tipspromenad så kommer vi till typ "stallet" och där har vi lekar.

Första leken var att man skulle ta ett snöre igenom kläderna. Eller bycerna och tröjjan och alla skulle ha det sammtidigt. PLUS ATT SNÖRET VA inte LENT!!
Andra leken skulle man ha nylonstrumpbyxor på huvet och en tennisboll i ena fotändan och slå ner flaskor på tid.
Tredje leken var att man skulle kasta ägg till varandra på ett visst avstånd till äget gick sönder
Fjärde leken skulle man tejpa ihop benen så skulle man gå till en punkt och sedan runda. Det var skit roligt! Jag och hampus gick brevid varandra och så plötsligt så bara ramlar vi baklänges som två träd! Helt sjukt roligt. Sen när vi skulle tbx så ramla hampus först och sen jag ö/ver honom! HAHAHA
Femte leken skulle man springa till en pinne som stog upp i marken och snurra 5 varv och sen springa så snabbt man kunde till och från pinnen x'd
Sjätte leken va att man skulle skjuta två tvålar i hinkar och få poäng.
sjunde leken skulle man spotta groda

Sen så gick vi hem vid 12 och så snacka jag med mia i tefelonen i typ 1,5 timme x'd sen satte jag mig vid datorn en stund så ringer lollo och jag går till busshållplatsen på skvallertorget så kommer lollo och hon får sin tröja. Så är det ju fullt med student bilar osv med hög musik så finns det en tjej eller aah en kvinna om man säger så... hon har inte alla hästar hemma (och så är hon finsk så hon går omkring och svär för sig själv på finska) Så kommer det en såndär bil med studenter så börjar hon dansa till musiken och låsas skjuta pilar på dom! Helt sjukt jag vet! så kom bussen och jag gick hem och började skriva (;
Föresten så ska nog Mia sova hos mig idag (; <3

hejsvej <3


P.s

Monkey needs a Banana Nah

to he eats his milk and his cereal

He works all day on his computer

Now all he can say is Bana Nah Nah! D.s
http://www.youtube.com/watch?v=QDlQm5jFL50&feature=fvw

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela