3 Augusti - Harry Potter & en väldigt KORT natt!

Publicerad 2009-08-03 15:35:39 i Mitt liv, !,

Aokej, i natt så kunde jag värkligen inte sova så jag satte
på harrypotter och halvblodsprinsen.
Den var väll helt okej om man inte läst boken innan som
jag har, så filmen var grymt dålig!! Dom missade sjukt mkt viktiga saker..

(spoiler)
som när dumbledore har dött så ska det
ju vara en begravning som skulle vara jätte vacker och så..
men icke sa nicke!

När jag hade sett klart på filmen (som var lite över 2 timmar lång) 
Så kollade jag på Ice Age 3 Det våras för dinosaurier!
HAHA, så sjukt bra :D !
"Rudy... " - Buck
HAHAH!!
Sen efter den filmen kunde jag inte sova heller.. ._. !
Så jag satte på Harry potter IGEN så var klockan
drygt 04.00 på morgonen så jag hörde när brevbäraren kom.
Men efter typ10 min somna jag och vakna vid 10 - 11 någongång (h

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela