24 Augusti

Publicerad 2009-08-24 20:10:41 i Mitt liv, !,

Hejsan, (;

Aokej, nu ska jag skriva av mig av allt som har hänt mig dom typ senaste dagarna så det kommeer bli LÅÅÅNGT!
Läs & kommentera (;
enjoj!

I lördags hade vi breddläger 3 i söderköping, började med att vi sprang 7,5 x 400 eller vad det var.
Sen körde vi på inne!
Gick väll helt okej tills JAG var i försvar då var det en biffig tjej som typ knuffa mig så jag slog huvudet i golvet sen så fick jag hennes knä i huvudet precis efter. Så jag var helt borta så Krister fick bära mig ut till läktaren (BÄRA MIG)
Ao, pinsamt eller vad?

Sen kom jag hem och hade smått med huvudvärk för jag hade tydligen fått en lätt hjärnskakning.
Så ringer sebbe och undrar om jag ville hänka på nere på marknaden fast jag hade för ont i huvudet.
Fast jag kände mig lite svinig så jag åt, fixa mig och drog ner till marknaden för att träffa Sebbe & Jeff.
och dom blev lixom helt besatta av dom där klo-grejamojs-maskinerna och vann fyra playboy kaniner & två I love you mjukisdjur-saker-ting!
Sen vid typ 10 kollade vi på fyverkerierna ;>
Trejvligt som attans ;> <33

Sen så idag i skolan så hade vi Idrott första timmen!
Och så skulle vi hoppa häck elr vad det heter och självklart så slår jag i knät när jag hoppar så skulle jag försöka igen och då slog jag i knät IGEN!
Och så stog Noak och typ asgarva åt mig ._.  (h
Så jag bestämde mig för att köra engång till bara för att jag är så cool och självklart så när jag skulle vara så graciös som möjligt slog jag i IGEEEN!
Så jag gick och satte mig och skämdes ett tag fast sista gången jag körde klara jag mig! ;>
Och vi körde diskus oxå ;D ! Tjockt med roligt.. :)

Sen andra timmen hade vi svenska och halva den tiden jobbade jag med texten tll " De omutbara"  och andra halva tiden körde jag arga leken med bonnie.
Pluus att min haka/läpp kan börja darra ibland så märkte tydligen några i klassen det så när jag och bonnie körde arga leken så satt alla andra och glodde på min haka/ läpp för att få se den darra.. Hallå vilket liv man har då ? :p

Sen så slutade vi vid 1 ! Tjockt med skönt så jag drog hem och köpte en Ben & jerry's Cookie dough och smaskade på till  That 70' show (;

Men ao, nu har jag skrivit av mig
Pusshej :}




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela