17 Augusti

Publicerad 2009-08-17 21:42:00 i Handboll, <3,

* Fortsättning av förra inlägg *

Sen hade vi fritid i drygt två timmar. Så vi åkte en massa karuseller
som tex Tranan, gruvbanan, Newton & Radiobilarna
Och vid 11 samlades vi vid Restaurang Malibu eller något liknande.
Så fick vi äta på trä tallrikar, det var hel skumt men det stog att det var eco tallrikar.

Och sedan match igen och även den gick riktigt dålig!
Ytterligare lite fritid och sedan match igen.
Den gick med RIKTIGT DÅLIG!!!  Jag började små tjaffsa med Janeth om mitt ansvar på plan,  jag har för stor presentationångest om det inte funkar på plan så när janeth skäller på oss blir det automatiskt till mig -enligt mig själv-
Så jag fick ta på mig all skit och det blir för mkt så jag bryter ihop och så det tar ett tag innan jag lugnade mig.
Så jag pratade med johan som pratade med janeth så hon kom och pratade.
Sen för att få mig glad igen åkte jag hanna och johan lite karuseller innan maten

Så gick vi för att äta taco, riktigt nice var det!

Sen började det regna och vi drog hem till stugorna och grillade korv och sånt gott & mysigt efter vi hade duschat.
Så när korven var uppäten så drog vi oss till stugorna och hade allmänt trevligt :'>

Så gick vi och la oss vid halv elva, elva.

Söndag
Klockan sju blev det uppstigning och frukost,
O'BOY, fralla och juice! (y)

Match lite senare som oxå gick helt åt hélvété!!
Alla började bli lite irriterade pga föreldrarna som sitter och hackar på en när man gör fel! - DET KAN NI INTE GÖRA ANNAT ÄN ATT ERKÄNNA!!!-
Så började JAG bli rätt så trött på att alla förlitar sig på mig så när vi hade missat ett anfall och var på väg hem i försvar så började BONNIE oxå att skälla på oss, hallå vi vet själva när vi har gjort fel så ingen behöver säga det åt oss!
Och då fick jag lixom nog av allt och sa åt bonnie att vara TYST!
Och SJÄLVKLART fick jag skäll av Janeth pga det.
Och jag bad om ursäkt till bonnie och ville sitta i början av andra halvlek för att jag hade jobbat arslet av mig på plan och behövde dricka och hämta andan.
Men så blev jag utskälld IGEN av Janeth att jag aldrig skulle sitta om vi ledde med 6 - 2.
Men HALLÅ (?!?!)  jag är ju törstig och har jobbat arslet av mig!
Så jag fick inte spela på ett bra tag den matchen. ( förvånad ? NAE ! )

Som ni kanske förstår så LOSADE vi den matchen och så snackade vi efter matchen.
Så fråga Janeth vad vi höll på med att vi inteär sådär dåliga igentligen.
Det var ingen som svara så jag svarade för alla att vi inte riktigt vet vad vi håller på med.
Så sa hon att det var dålig inställning på alla och kollade DIREKT på mig. Jag svarade ju såklart på att föräldrarna hackar ner på oss osv. Så då fick jag skäll igen!!
Så det var lixom droppen!! Jag höll tyst och bara kände hur suddigt det blev för ögonen och hur blöta mina kinder blev av tårarna.

Så vi skulle gå och städa stugorna innan näta match fast jag stannade kvar vid plan när alla gick och så släpptes spärren och alla mina känslor kom, jag bröt ihop riktigt rejält den här gången, så jag mumlade fram allt vad jag kände just för stunden i tårar för Pappa, Annelie ( fridas mamma ) och Rasmus (fridas lillebror) som gick med Annelie. Så jag gick hulkande och snorig med vattniga ögon brevid Pappa, annelie och rasmus. Och efter 30 min känsloutbrott så började jag lugna ner mig efter allt vad pappa & Annelie hade sagt till mig. Så jag gick till stugan där Jennie, Hanna, Bea & Frida var. Och dom hade förstårs sett mitt s.k känsloutbrott. - hur pinsamt är inte det ? - Så jag gick till Janeth och sa att jag ville prata ut med henne om hur JAG kände när jag städat klart. Så jag gick till stugan packade ihop mina saker och lämna dom hos mamma och pappa och påväg till Janeth stuga bröt jag ihop igen! Och den här gången kom hanna och trösta mig, och fråga om hon skulle vara med. Fast jag ville prata ut med Janeth själv, bara det att jag ville inte börja tjuta framför henne när jag skulle prata om allt.

Så jag gick fram till Janeth och vi gick bort och pratade vid en annan stuga om hur jag kände.
Och SJÄLVKLART började jag ju såklart tjuta och kunde inte få fram vad jag ville prata om.
Så berättade jag mellan snyftningarna att jag inte orkade ha Hannas ansvar, - för hon blev sjuk på cupen och va inte med senaste matchen-  att mitt självförtroende låg låååååångt nere på botten, min presentationsångest och andra saker jag inte vill ta upp här och nu för det är fortfarande för jobbigt att ta upp.

Men efter 10 minuters prat, kramar och många många tårar så rede vi ut allt och blev sams för det kändes värkligen inte bra att vara osams med henne.

Sen var det en halv timme till nästa match och vi gick till planerna och det var mot Skara, dom vi förlorade mot i norden cup. Och det var de 30 bästa minutrena på 120 min, och vi vann mot dom med 9 - 3 tror jag!
Sen det sista jag gör den matchen är att sträcka vänstra magmusklerna och göra mål. Så det gör otroligt ont!
Och vi hade ju match direkt efter men jag fick sträcka ut magen en liten stund innan jag började spela igen som gjorde otroligt ont i magen. Men shit the same, den matchen vann vi oxå och det var otroligt bra spelat av oss. Hade vi spelat så hela turneringen så hade vi vunnit cupen men nu vann ju Skaraborg tss.. ;s

Men vi åkte hem och det blev nästan sängen på direkten :p

Och idag så började skolan och det var fedt med nice att träffa alla igen :)
Sen så hände det en lite små kul sak (JÄTTE KUL) med bonnie -fniss-
Träffade sebbe efter skolan med, och Jeff en stund med.
Men nu ska jag fixa mig inför natten (;

Pusshej :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela