12 Augusti

Publicerad 2009-08-12 21:47:22 i Mitt liv, !,

Cha cha,

Skulle mött Madde, Elvira & Sophie utanför sophie vid 11.
Fast jag låg konstigt nog och sov, så jag vaknar av att någon tänder lampan och där står dom tre!
Haha, när jag hade jgort mig i ordning kolla vi på Benjamin buttons otroliga liv.

Träning vid 5 idag gick väll segt fram men det va ändå kul efts det är Handboll vi snackar (:
På fredag så åker vi till Skara på handbolls cup och hoppas på fint väder efts det är utomhus (h)
Men på vägen hem så gick hannas sadel sönder så jag fick sitta i theodors barnsitts grejamoj!
Och när jag och madde är vid Rea ( fylleställe) så kommer jag på att jag gkömt 200 kr och en massa city gross kvitton i sporthallen.. så jag ringer till johan och han åker och skulle hämta dom men så säger tero tror jag han heter, att helen hade tagit det! Då blev jag ju inte lite sur!! :@@@ För jag hade ju oroat mig hur mkt som hellst så hade hon tagit det utan att typ höra av sig elr ngt!

Men nu ska ja' kolla på tv (;
Pusshej :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela